Kafayı yememe çok az kaldı. Ben bu kabızlığı çözüm bulamadım. Psikolojik kabızlık galiba bu . Lavanta yaptım yarım saat önce hala yapmadı. Bu kadar kaka nasil tutulur. Bıraksan aylarca yapmaz . Yedirmedigim , icirmedigim hic birsey kalmadı . Diyorum ya lavman yaptım hala yok. Ne yapicam ben