Sezaryen olduğum için 3-4 ay pek bisi yapmadım 4aydan sonra spora başladım arada yürüyüş haftada 2-3 Zaman buldukça birer saat fitnessa gittim kardiyo değil de ağırlık çalıştım 10aydan sonra da karın çalışmaya başladım daha erken çalışabilirdim ama canım yandı riske etmedim .Diyet hiç yapmıyorum😁50kg ile hamile kaldım 13 ay oldu ama ben 52de takıldım dünya için küçük ama benim için büyük bir kalınlık farkı var 😁 Sinirlerim bozuluyor ama diyete girecek enerjim de yok emzirmem koşturmam bitsin aman veririm diyorum