esnbyz 4,5 aylık bebeğimde idrar kültüründe citrobacter koseri üremesi çıktı. Doktor antibiyotiğe başlattı. Şuan ne mama ne meme emiyor. Zaten alerjisi de var. Aynı durumu yaşayıp antibiyotik kullananlar ne kadar sürede etki etti acaba?
esnbyz duris meme reddini aşamadık artık sütümde kalmadı zaten mecbur sadece alerji mamasına geçtik. Uyutup öyle içiriyordum başka türlü kabul etmiyordu. Alerji mamasıda aptamil pregomin syneo kullanıyorduk. Ama çok kötü yaptı sabaha kadar kıvranıyordu. Mamayı değiştirdim nestle alfamino aldım içine de mecburen biraz vanilin koyuyorum. O şekilde biraz biraz içmeye başladı 2 gündür. Hala çok içmiyor 5 aylık ama max 60cc 3-4 saatte bir. Zorlamıyorum bende artık kendisi acıkıp ağlayınca yapıp veriyorum sadece
electus Bende dün başladım antibiyotiğe. Benim bebeğim 2 aylık. Hamileliğimin son günlerinde idrar yolu enfeksiyonu olmuştum o yüzden olmuş ☹️ bir hafta kullancam. Bayramdan sonra tahlil vercez , inşallah geçer. Buna başladım.
Badem4242 electus merhaba benim bebeğimde 3aylıkkken olmuştu bunu kullandık ve 1 hafta sonra düzelmişti . Güzel bi antibiyotik
electus esnbyz sadece bir gun biraz oyle emmek istemedi hemen doktora gittim. Pamukçuk var sandım. Bide çiğköfte yedik bulgurlu kommagenenin ondan mi acaba dedim. O çok baharatlı, bi idrar tahlili yapalim dedi. Öyle ortaya çıktı.