gulaygb Bebeğim 3140 gr doğdu şuan 7ay 10 günlük İlk zamanlar çok güzel kilo alıyordu ama 4 aydan sonra yavaşladı. Geçen ay sadece 200 gr alabildi mama desteğine başladık ve şuan 7800 gr. Sizce normal mi sizin bu aylarda bebeğiniz varsa kilosu nedir
ahsengunesveannesi gulaygb bizimde 4ncu aydan sonra yavaşladı çok az kilosu.5 aylık olduk 6 kgyuzdur en fazla yarın kontrolde bakicaz.4,5 aylıkken 5600′dü
UrbanMom gulaygb 7. Ayda cok hareketlenmistir ondan az almıştır zaten 6 ayda boy ve kilolari yavasliyor. Emiyorsa mama vermenize gerek yok bence. Ek gida aliyordur zaten.
QueenMom__ gulaygb 3305 doğdu 37+1 de. Bugün tam 8. Ayımız kontrole gittim sabah 8700 olmuş. Erkek bebek. Bence sizinki de normal geldi bana
EbruBoluKaya Ya her bebeğin kendine özgü bence bu kilo işi doktor muayenesinde bir sıkıntı yoksa gelişimi iyiyse çok takmamak lazım. 3200 doğdu 6 aylık 8600 du kilosu sadece anne sütü alıyor tadımlara yeni başladık
D_deniz gulaygb yavaşlaması gerekir zaten bazen hiç kilo almaz bazı aylar…… ek gıda mama verin tabii siz
azat212121 gulaygb Benimde kızım 6 ay 21 günlük 6 aylıkken 8200′dü hem mama veriyordum hem de anne sütü ilk iki ay kilo alımı çok yavaştı şuan iyiyiz şükür ama bana göre mama içen bir bebeğe göre zayıf kalıyor doğum kilomuz da 3450 bu arada tabi her çocuğun gelişimi farklı kıyaslama yapmazsak içimizde kuruntu olmaz sana tavsiyem canım fazla takma eğer kilosu az olursa kontrollerde sana bilgi verirler.☺️
livanurvealpinannesi61 gulaygb ayda 200 gr alması normal yani. Benim oğlum da 200 gr alıyordu. Doktor normal sakın mama verme dedi. Mama neden başlattı onu anlamadım.