İkizlerim var 8 ay 3 günlükler. Zamanında doğdular ama henüz desteksiz tam olarak oturamiyorlar. Bir müddet sonra düşüyorlar bir şeye eğilirken falan devriliyorlar. Bu normal mi ? Bir de oğlumda bugün şunu fark ettim oyun mu yapıyor bilemedim.ama otururken yukarıya doğru bakıp atıyor kendini güm diye geri dogru. tutmasam dağıtacak kafayı bi de atarken gözlerini kapıyor korkuyor da yani. Neden yapıyor olabilir ? Yardımlarınıza ihtiyacım var.