neseey clover4 merhaba ben çok araştırdım uzamanlar şöyle açıklıyo aççocukta genetik yatkınlık varsa tv bunu etkileyerek çoğaltıyor yani tetikliyor bu yüzden 3 yaşına kadar izletmeyin deniyor
afraybars1 clover4 doktoruma bizzat sordum canım otizm doğuştan olan bişey fakat zamanla ortaya çıktığı için herkes çevresel olduğuna inanıyor dedi