neanladinyurdagull Bi çantacı da da bu fiyatta hatta ben bugün pazardan baktım da yinede siz bilirsiniz etiketli olmadığı için ikinci el sayılıyor ve bu fiyta bence kimse almaz
Yasakelma006 neanladinyurdagull siz bilirsiniz tabi ama zaten bu fiyata şuna 2 kahve içiliyor bence fiyatlar uygun hiç kullanmadım çünkü