Herkese merhaba. Kızım 5,5 aylık bugüne kadar ben baktım ve aramızdaki bağın oluştuğunu hissediyorum ama bir ay sonra işe geri döneceğim ve annem bakacak. Aramızdaki bağın kopmasından yada anneme daha çok bağlanmasından çok korkuyorum. Çocuğuma travma yaratmadan onu gündüzleri bensizliğe alıştırmak istiyorum. Doğum sonrası işe dönen anneler nasıl yaptınız bu süreci ve daha sonra aranızda bir kopukluk, soğukluk oluştu mu çocuğunuzla lütfen tecrübelerinizi paylaşın. Teşekkür ederim şimdiden hepinize 🙏