ikiaslanannesi Goktugmom_ ama bu ay ben aşırı stresliydim ve meme reddi vardı. Emmiyor uyumuyor aç olduğu belli ama emmiyor yani
Ardenaden ikiaslanannesi bn beyaz gurultuyle tutturdum memeyi once ayakta berdim en sevdigi uykuya gectigi memeyi snra uykuya gecince oturdum normal emzirdm snra yavasca cevirip dgr memeyi verdim belki 1 saat emmesini bekledm ama zorunu boyle aştım stres olmamaya calistim kizmda oldum ne meme emdi ne bibern tuttu bu ayda kasikla beslemistm smdi meme reddi olunca dedm yeter ki emsin azda cokta olsa bari mememi emsin beterin beteri oluyor cunku
Ardenaden ikiaslanannesi malesef bizdede ayni durum buda sutun azalmasina sebep oluyor haliyle bnimki alerjik ama.sukur bebeklerimizn kilosu cok iyi.Ama icerse ver mamayi stres olmazsn bnmki mamayids kabuk etmiyor cok kotu tatları
ikiaslanannesi Ardenaden evet kilosunda sorun yok ta doymuyor diye üzüldüm. Mama gerçekten öyle ya tatları çok kötü bir kere denemelik dilimle tattım Allah’ım midem bulandı
ikiaslanannesi Pera48 yok tazyikli değil ama çok cıvık ya su gibi böyle. Ebe de baya gençti 25 falandir
Pera48 ikiaslanannesi belki ön sütünüz biraz fazladır azıcık sağıp emzirseniz. Bi de protein ağırlıklı beslenmek sütün besleyiciliğini arttırır belki.
Dyggg1 ikiaslanannesi bence bir sağın ve kontrol edin sonrasında bir doktora görünün.Bebeğiniz zayıf değil ama kilo almaması her anneyi üzdügü gibi sizide üzer ve kafanıza çok taktıkça olan sütünüzde gider :( kendimden biliyorum
ikiaslanannesi cokbilmismom Hayır çocuk doktoruna gitmiyorum aylık kontrolleri ve aşılarını sağlık ocağında yapıyorum
ikiaslanannesi aycavera sağlıklı olsunlar da yeterli canım. İnsan evladının şişman değil sağlıklı olmasını ister. Ben mesela neden az aldı yetmiyorum, doyuramiyorum diye kendimi yedim bitirdim bugün. Bari 500 Gr alsaydi en azından sınırda olurdu
DevosMom ikiaslanannesi oğlum da 400 gram civarı almış doktoru sınırda bir şey olmaz genetik olabilir dedi, sağlık ocağında çok az faşan diye bir sürü şey dediler
Melovealp Ebenin lafıyla hareket etme bence asla.Ebeler çok biliyor maşallah doktordan bilgililer herşeyede bi yorumları var.Sen bebeğini doktora götür.4 ay ek gıda için çok erken.Mama takviyesi yapılabilir onada doktor karar versin.