Kızlar bugün 4. Ay kontrolümüz vardı bebeğim geçen aydan bu aya 200 gram almış. Ebeye söyledim bir şey olmaz, sütünün kalitesi düşüktür dedi. Bende mama takviyesini sordum gerek yok dedi. Sizce 3. Aydan 4. Aya sadece 200 gram çok az değil mi ? Birde ek gıdaya başla yoğurt ve muz ver dedi