yamann1 yani şöyle canım, bende ria olduğu için, ben direk aile planlamasına gittim ve şikayetlerimi söyledim. Zaten o hastanede vajina estetiği yapıldığını bildiğim için bunu belirttim. Beni muayene edip kozmetik jinekolojiye yönlendirdiler. orda yine bana şikayetlerimi sordular ve benim için jinekoloji bölümünden randevu açtılar. Ve gün verdiler bana, sonra ben yine muayene olmaya gittim. Orda giriş açtırdıktan sonra sıram gelince içeriye girdim ve doktor asistanlarıyla birlikte muayene etti. Daha sonrasınıda zaten ne olup olmayacağını sana söylüyor doktor. Kabul edilirsen oluyorsun yani gerçekten böyle büyük sıkıntıların varsa kabul ederler zaten.