Kızlar bebeğime süt olsun diye sürekli su içiyorum annem geçen gün uyardı çok su içme göbeğin olur diye hakikaten dikkat edince baktım ki ilk başlarda göbeğim hepsi gitmişti ama su tüketimim artıkça sanki göbeğim de daha çok önplana çıktı sizce bu doğru mudur?