Gunduz47 elektrikli ocak da zor oluyo yemek yapmak, çorba vs unlu ise hemen dibini sarıyo corba direk üstüne koyduğun için
Çay için güzel ocagı kapatsan da alt kısmı sıcak olduğu için hala kaynatıyo
Biz de tokiye geçerken evde yoktu doğalgaz 1 hafta kullandım ama zordu tüp daha kolay