kceylan Merhabalar anneler, bebeğim kakasını her gün yapıyordu sonra hava değişimleri nedeniyle iki ya da üç günde bir yapmaya başladı bence normal ama etrafımda sürekli bu çocuk aç sütün yetmiyor mu şeklinde şeyler duyuyorum asılsız olduğunu düşünüyorum ama yine de psikolojik olarak etkiliyor bebeğim beş buçuk aylık sadece anne sütü alıyor ama yavaş yavaş ek gıdaya da başladık
3kedili2bebekli kceylan ek gıda kabız yapmıştır annesi ek gıda tadimlarini yaptırırken zeytinyağı da ekle
Ballilokmam11 kceylan kulaklarınızı tikayin o kişilere ne alaka hava değişimi ek gida olabilir yani bir kac gün yapmaması
kceylan Ekliyorum mutlaka ayrıca bir çay kaşığı zeytinyağı da veriyorum sağlık ocağındaki ebemiz de normal dedi ama insanlara anlatamıyorum
3kedili2bebekli kceylan insanları duymazdan gelin hatta kimse memelerim hakkında konuşamaz diye tavir alın bir anda güzel oluyor ben yüzlerine süt fiskirtiyorum mesela daha güzel oluyor tepkileri şahane oluyor
zehra1641 Canım benim bebeğim de aynı, kilosu gayet iyi hatta en son on gün üstüne yaptı, artık doktora gidicektik o gün, kabız falan da değildi umarım daha fazLa uzayıp sıkıntı olmaz ama araştırdım, anne sütü alan bebeklerde normalmiş
kceylan zehra1641 bende randevu aldım goturcem akşam bakalım ne diyecek kilo alımında çok şükür bir sıkıntı yok sırf insanları susturmak için gidicem gibi bir şey