Ikoboz18 canım ben kendi sütümü sürüyordum birde zeytinyağı öğüs pediyle nemli tutuyordum hep öyle öyle iyileşti ama burda yorumlarda gördüğüm şeylerde var gümüş kapak kullanan annemiz çok birde tahinin üstünde ince tabaka bir yağ varmış onuda kullanan olmuş işe yaramış yani 🤗 umarım en kısa sürede geçer suan bebeğim 1 ay 15 günlük tamamen yok o agrı sızılar kişiden kişiye değişir tabi bu süre ama geçecek sabret🤗🌸