Prensesminik42 İlk doğum sezaryen oldu 4yil oldu 2dusunuyorum ilk sezaryen yerinden mi kesi yapılıyor yoksa faklı yerden mi yapılıyor sezaryen sonrası normal doğum yapılabilir mi
QueenMom__ Prensesminik42 ilki ile aynı yerden yaptılar, ilk dikişim yamuk ve kabarık kötüydü. Orda ki fazla dokuyu de alıp güzelce diktiler. Ama ilkini göre iyileşme süreci bi tık zor oldu 🥹
elfnurs Prensesminik42 ilk sezaryen yerinden hariç bı 5 santim daha kesiliyor ben ikincide daha çabuk toparladım
Prensesminik42 QueenMom__ benim ilk çok zor ayağa kalktım iyileşme geç oldu şimdi birde kilo aldmm korkuyorum ikinci bebeği istiyorum
umyktay Prensesminik42 ilk doğumda çok zorlanmıştım bel fıtığından ötürü birde enfeksiyon olmuştum. Ama bu sefer sadece bel tutulmam şiddetli tuttu 11 gün olduğum halde belim toparlamadı ameliyat yeri ağrı kesici ilaçlarla durdu hastahanede onda zorlayan rahmi toparlama için takılan serum çok zorlaştırdı
umyktay Prensesminik42 ilkinden kalan sıkıntılar varmış doktor dedi çok ağrın olur ondan kaynaklı diye benim belim amaliyatı unutturdu
[silindi] Prensesminik42 ilk dogumum sezeryan oldu ikici dogumda sezeryan oldu arasi 7 sene ayni yerden kestiler benim
prensesgokce İlk yerden kesiyorlar arası 2 buçuk yaş vardı çocuklarımın arasında 2.sezeryanda daha kolay toparladım
Dilaradeniz Prensesminik42 benim ikinciyi aynı yerden kestiler hiç izi bile belli olmuyor ikincisi daha kolaydı benim için