sek_kahve hasretsisman2201 o anlık evet ağrı oluyor ama işlem zaten 2-3 dakika sürüyor sadece. Sonrasında 2 gün falan yumurtalıklarda hafif bir ağrı oluyor
sek_kahve milav devlet hastanesi bakır olanı takıyor ve hormonlu olanı sadece yoğun kanaması olan hastalara rapor ediyor öyle takıyorlar. Kanamayı düzenlemesi için
QueenMom__ sek_kahve hadi ya bilsem bende rapor yaptırırdım bayağı çok çünkü.. neyse öğrenmiş oldum 😊
QueenMom__ hasretsisman2201 yani tamamen acısız bir işlem diyemem. Spekulum ile açıp rahim boyu ölçüp ona göre yerleştirme yapılıyor. Yerleştirirken biraz kasıklarda ağrı oluyor nefes alıp vermeyi iyi yapınca işi yarıyor. Neyseki uzun bi işlem değil 😊
QueenMom__ Alya-Sena evet ya, ferritinim de çok düşük zaten emziriyorum da. Sanırım takviye kullanmalıyız
QueenMom__ sek_kahve normal mi bilmiyorum ama son 1 saattir kasılma ağrı aşırı arttı, parol içtim şuan hiç anlamadım ki 🤷🏼♀️
sadekahve_bitter QueenMom__ kanama sürebiliyor biraz tavsiyem ilk 15 gün ağır iş yapmayın bebeği kaldırmak dışında 😊 kayma vs olmasın İlk spiralde arada geri çekilme oluyordu korkuyordum bişi olur diye 10 yıl kullandım bişi olmadı Spirali takalı 2 yıl oldu çok şükür bişey olmadı 😀
sek_kahve QueenMom__ kendinize süre tanıyın biraz, bu ağrı birkaç gün boyunca geçmezse veya şiddeti artarsa mutlaka gidin doktorunuza
birannebir QueenMom__ nasılsınız suan spirale alıstınızmı Bende bugun taktırdım sancılarım cok fazla ilk günüm diye sanırım..