yenibirhikaye Merhaba sevgili anneler, bebeğim 2980 kilo 49 cm doğdu. Şuan 2 buçuk aylık kilosu 6 kg,boyu 60 cm. Anne sütü ile besleniyor. İlk bebeğim olduğu için değerlendirme yapamadım. Yeterli düzeyde mi sizce?
sareveannesi_ yenibirhikaye aylık 800 gram ve üzeri kilo alımı normaldir sizin neredeyse 1000 gram almış gayet iyi 😇
yeniann yenibirhikaye benim bebeğimde 3.200 doğdu 54 cm şuan sizle aynı kilo boy sağlık ocağı gayet iyi dedi
yeniann yenibirhikaye sağlık Ocağındaki hemşire her değiştirmede çişini yapıyorsa beslenmesi yetiyordur demişti bana