Sapsikanne poyrazemir benim ajdalarım var günlük takıyorum birkaç tane de o kalın çirkin bileziklerden var ben de diyorum değiştirsem mi diye ama bir kere sormuştum çok fark istemişlerdi yaptırmadım
Sapsikanne poyrazemir açık kapanmıyor aslında yani sonuçta değiştirmeseniz daha çok edecekti yani ihtiyaç varsa yapılır benim takmak için var diye önemsemedim ama olmasa canım da takmak istese benden kıymetli mi derim