Merhabalar, ek gıdaya yeni geçiş yaptık. Yaptığım pürelerde çatalla ezme metodu ile ilerledim. Fakat çorba konusunda sanırım blendıra ihtiyacım olacak. Sizler nasıl ilerlediniz anneler? Blendır kullanıyorsanız memnun olduğunuz markalar nelerdir? Önerilerinizi bekliyorum