Bizimki 23 aylık oldu 3 gün önce bıraktırdım. Düşünün 3 gündür emzirmiyorum ama göğüslerim hiç sertleşmedi süt dolmadı yani. Zaten emmek değilde eğlenmek için memeye geliyodu oğlum. Bıraktırmadan önce korkardım göğüsüm dolar acı çekerim diye de hiç öyle olmadı. Şimdiye kadar arada gelip yokluyo anne memi diye hep yok annecim pişpiş yapmış diyorum. Uykuya pişpiş diyo 😂