Peeri mirz beslenmenize dikkat ettiğiniz sürece hiç sorun olmaz. Hatta doğumdan sonra ikisini birlikte emziren bir çok kişi var buna da tandem emzirme diyorlar. Ama protein ağırlıklı beslenin süt kalitenizde artar.
gulsahablak mirz evet bazı bebeklerde gaz yapıyor denemeniz lazım. Siz bayagı temkinliymişsiniz ama bilemedim ya hiçbirine güvenemeyecek miyiz biz şimdi 😀 prezervatif yeter diye düşünüyorduk biz hep 😩
QueenMom__ mirz hamileyken emzirirken tek dikkat etmeniz gereken kendi vitaminlerinize dikkat etmek diye biliyorum. Çünkü ikisi de sizden besleniyor. Emzirmeye devam edin bence sadece ekstra takviyeye dikkat edin 😊
1sirinannesi mirz Hayırlı uğurlu olsun canım, bence bunu doktora sor, kimisi doğuma kadar emziriyor, bu kişiden kişiye göre değişir tabii. 😊
Bir_tirtilannesi mirz öncelikle hayırlısı olsun canım nasibi varmış bebişin🌸 Bende aynı durumdayım 11 aylık kızım var ve 6 haftalık hamileyim emziriyorum. Bugün konuştum ebeyle işte ne yapayım vs diye 6. Aya kadar emzirebilirsin dedi 6. Aydan sonra sütun tadı değişiyor kendi istemeyebilir dedi. İstese bile 6. Ayda yavaş yavaş kes dedi bu sefer sen çok halsiz kalırsın dedi
mirz Bir_tirtilannesi yaaa bunu öğrendiğim cok ıyı oldu çünkü ben dha ebeyle görüşemedim cok tesekkur ederim canım🥰Rabbım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah🤲❤️
mirz yamangizem Allah yardımcın olsun valla ben kndme daha gelemedim rüyalarımda bebekler ve kocamı kovalarken kndmı görüyrm bı haftadr😂😂😂