25 aylık oğlumun kan değerleri çok düşük çıkınca ferro sanol başlattı doktor. Sabahları 2 ölçek veririsin dedi. Ben saat 4 gibi ancak verebiliyorum. Sitede konışmalara bakıyorum ya sabah ya akşam veriyor herkes. Gündüz çalışıyorum. Sabah ve akşam emdiği için ilacı verecek kadar sütün üzerinden vakit geçmiş olmuyor. 4 gibi şurubu veriyorum bir saat oyalıyorum. Faydası olur mu?
Bir de kullanan anneler ne kadr sürede çocuğunuz değerleri toparladı acaba?