Arkadaşlar 9. Ayın üstünü sağmışım bi de ilk kez bu kadar çok çıkmıştı hatırlıyorum buzlukta unutmuşum... bazı yerlerde güncellendi 3 ay değil 6 aya kadar bozulmaz yazıyor buzlukta 😔 e bebekte satılan yoğurt mayası var ya onla mayalasam nolur ki? Vermeye de tereddüt ettim dökmeyene kıyamadım napacam bilemedim