goktugasiye Kizlar merhaba eşim jandarma kızıltepeden Aksaraya tayinimiz çıktı çalışma sistemi nasıl evler ne durumda bana yardımcı olabilir misiniz ?
Zhr_ygz goktugasiye 5-6 binden başlar kiralar ama o fiyata bulmak neredeyse zor son dönemlerde kiralar çok arttı çalışma konusunda bişey diyemem bilgim yok 🙂
zuleyhaeymen14 goktugasiye Benim Eşimde Aksarayın ilçesinde görev yapıyor. Ev fiyatları biraz yüksek hele birde ilçesine göre bana yüksek geliyor 🤣 Çalışma sistemi ilçeden ilçeye değişir çoğu 24 24 çalışır yada 24 istirahat mesai çalışır.
goktugasiye zuleyhaeymen14 hangi ilçesi acaba bizde ilçe tercihi yapacagiz yada merkez ama çalışma sistemi çok önemli doğudan geliyoruz evde çok nadir duruyordu artık evliliğim birazda olsa duzenli olsun istiyorum
zuleyhaeymen14 goktugasiye Eşim eşmekayada görev yapıyor biz sultanında oturuyoruz. Çalışma saatleri 24 -24 bazen 24 istirahat mesai çalışıyorlar
Ballilokmam11 goktugasiye biraz pahalı kiralar felan isterseniz ilçede çalışıp merkezde de kalabilirsiniz cogu ilçesi yakın zaten ama küçük güzel bir şehir evi nerden tutacaginiza göre değişir
3122 zuleyhaeymen14 selam , sultanhanı nasıl bir yer her açıdan bize de sultanhanı çıktı sizin eşiniz polis mi ?
lavinya038 goktugasiye biz geçen sene geldik merkezde görev yapıyor eşim cezaevinde. jandarmaysa eğer sevk falan olabiliyor şehir dışına veya görevine bağlı nöbet falan oluyor bazen. 24 mesai istirahat çalışan da var Onun dışında ekstra bir şey pek çıkmaz
zuleyhaeymen14 3122 Yok jandarma benım eşim yakın ilçelere baktığında güzek bir yer ama fazla bır bekentınız olmasın marketkerı var kervansarayı fekan var etrafında akşam çıkıp dolaşabilirsın sosyal ortamı yok
afraybars1 goktugasiye çalışma durumu nedir bilmem ama ben aksaraylıyım 🥰 Aksaray küçük bir şehir ne ararsan elinin altında. Orta halli yerlerde var çok lüks yerlerde tabi ama eminim çok seversin kutu gibi 😊