14 aylık bebeğim zaten çok iştahlı değildi ama kahvaltıda haşlanmış yumurtasını böreğini salatalığın falan yerdi şu 10 gündür asla hiç bisey yemiyor. Ateşi falan çıkmıştı sanırım diş geliyor ama bu kadarı normal mi ? Dün gece en son yatarken 150 ml falan mama içti o kadar. Süt gece bilerek vermedim sabah acikip yiyecekmi diye yine yemedi . Enerjisi yerinde yine vermeyeceğim süt açlığın ne oldugunu anlasin dedim az önce yine sabahki kahvaltıya farklı bir kaç şey daha ekledim yine yemedi bu seferde uykusu geldi yine süt vermeden uyuttum bir yandan vicdan azabı çekiyorum bir yandan aç olsa niye yemesin aciksa kuzu kuzu yer diye düşünüyorum. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim?