assyam anneilekuzusu benm bebegm 4 aylik hafif soğuk algınlığı hissettiğimde biraz ıhlamur veriyrm iyi geliyor birkaç çay kaşığı
maitea anneilekuzusu 5 aylık biz domuz gribi olmuştuk.bitkisel öksürük şurubu var. Calpol verebilirsiniz. Yine deniz suyu olan burun damlaları ve nebilizatör için flakonlar var( biz sterimar aldık) rahatlatıyor biraz. Acil şifalar zor geçiyor.
sophiegermain maitea bitkisel öksürük şurubu dediginiz ne acaba? Benim bebegimde de öksürük var hafif