3 ay 28 gün oldu doğum yapalı ilk adet nasıl oluyor bilgisi olan var mı 3 gün önce çok az pembemsi akıntım oldu sonra kahverengiye döndü bitti 2 gün sürdü bu şekilde mi oluyor bittikten sonra hala ağrılarım devam ediyor kasık ağrım çok fazla bu şekilde bir durum yaşayan oldu mu adet olamadığım için mi bu şekilde acaba normalde adet günüm 7 gün sürerdi bu