kidshappy e devlet de işgöremezlik ödemesi var ordan bakiyorum ben e devlete tanimli banka hesabınız varsa oraya yatıyor benim maaş kartıma yatmisti yoksa PTT ye yatıyor ben rapor bitince 170 i arayarak bilgi aldım ilk aradigimda işveren onaylamamis demişti hemen çalıştığım kurumla iletişime geçtim onayladilar sonrasında param yattı sizde teyit edebilirsiniz