Sürekli uyanmalar, 10 dakika uyumalar, yanında yatıyorum geceleri uyandığı zaman mememi veriyorum öyle uykuya döndürüyorum ona rağmen sürekli uyanıyor gündüz desen bi düzenimiz yok… Devamlı kucak istiyor istesin tabi gezdireyim oynatayım onda hiç bi problem yok ama sırtı yere gelmesin istiyor bebişim zayıf bi bebek olmadığından e haliyle kollarım ağrıyor bi zamandan sonra. Koyayım dinleneyim diyorum yok durmuyor 🥲 Atak haftasından dolayı mı böyle yani böyle olupta sonra düzelen var mı hep böyle mi gidicek en azından uyku konusunda 🤷🏼♀️