Yigit_Yagiz_Moms benim bebeğim 6 aylıkken hiç biseyi yokken nöbet geçirdi ilk nöbeti gece uyurken birden nefesi kesildi hıhh hihh sesi çıkardı bende uykusu sersemiydim kucağıma aldığımda üstüme doğru yıkıldı o an çığlık attım Allah’m esirgesin öldü sandım 😪hemen acile gittik orda da serum takıldı omzumda sakinlestirirken yine aynı şekilde oldu sonra bize yatış verildi gece yine nöbet geçirdi yine aynı saatte bu kez gözlerini bir yere odakladi vücudu taş gibi oldu video çektim hemen hemşireler geldi. Sonra egg çekildi epilepsi tanısı kondu, göz kulak gibi organlarında sorun var mı bakıldı çok şükür sorun yok. Şuan 19 aylik oldu şurup kullanıyoruz Rabbime binlerce kez şükür 🤲sonra hiç nöbet geçirmedi. Bebeklik çağında olanlar 4 yaşına kadar geçiyormuş öyle demişti doktorumuz. Mr falan da temiz çıktı, ilaç bırakacaktık son kez egg çekildi orda beyninin sol tarafında bozukluk oluştu tekrar ilaca başladık olsun nöbet geçilmesinde ilaç içsin hiç sorun değil