cansu154 Merhaba kızlar, bebeğine Mustela Sletopia şampuanı kullanan var mı ? İçeriği nasıl ? Doktorumuz önerdide ben organik olan pureseed şampuanı kullanıyordum ensesinde kızarıklıklar oldu doktor bunu önerdi Kullanan varsa yorumlarınızı merak ediyorum
sencokbiliyon cansu154 canım benim de bebeğimin yüzünde var o kızarıklıklardan. Stelatopia merhemi kullandım yüzüne. 1 gecede fayda etti. Akşam sürüp yatırdım sabahına yüzünde bir şeycik yoktu. Ay bebeğimin 2 Aydır öyle duruyordu yüzü. Birazcık pahalı diye almak istememiştim. Kremle geçeceğini düşünmemiştim. Keşke ama keşke en başında alsaymışım diyorum. Şimdi bazen yine kızarıyor yüzü. Çok hassas tenli ve alerjik bir bebiş. Hemen sürüyorum. Etki ediyor. Tamamen iyileşene kadar düzeni kullanmaya karar verdim bende. Kesinlikle tavsiye ederim yani.
Tugcebyrk cansu154 venim kızımın vücudunda kızarıklıklar oluyordu neyden olduğunu çok anlamadık ama doktor alerjik gibi duruyor ama çok aşırı değil mustelanın stelatopia kremini kullanın demişti gerçekten faydasını gördüm sürdükten sonra hepsi geçmişti ama şampuanını kullanmadım onu bilemiyorum
Bebisss03 cansu154 hem kremini hem şampuanını doğduğundan beri kullanıyorum ben aşırı memnunum fiyatını tamamen hak ediyor
3kedili2bebekli cansu154 şampuanı kullanıyorum ilk günden faydasını gördüm hatta tüm aile için olanı var ondan almışım kendime de kullanıyorum
cansu154 sencokbiliyon Yanit için çok çok sağolun Fakat ben krem değil şampuanını sormuştum krem olarak bepantol sensiderm önerdi bepantol sensiderm hiç kullandınız mi ? Mustela sletopia şampuanını da kullandınız mi hiç ? Memnunmusunuz ?
cansu154 Bebisss03 çok teşekkür ederim yanıtınız için memnuniyetinizi duyduğuma çok sevindim sağolun tereddütte kalmıştım
hilalll355 cansu154 atopik ciltli bir bebeğim var çok etkisini gördüm tüm ürünleri kullanıyorum içeriği tertemiz
lilosbebek cansu154 ben kullanıyorum oğluma ama aynı zamanda kremde başladım egzaması hemen geçti şampuan çok etkili mi anlayamadım
cansu154 lilosbebek çok sağolun sampuanda lavanta var mı yok mu ? Uzerinde lavant yaziyo ama elimde degil hrnuz inceleyemiyorum da lavanta bebislerimizde erken ergenlige sebep oluyomus da endiselendim acikcasi
cansu154 lilosbebek ben bebişime kullandığım şampuandan çok memnunum aslinda ensesindeki kızarıklıklar şampuan kaynaklı mıdır cidden ? Sıcaktan filan olamaz mı ? Doktor bakmadı bile bakmadan şampuan ve krem önerdi ama daha önce kızarıkliklarinin resmini atmistim yanaginda da vardi alerjik demisti bende anlamayamadım
lilosbebek cansu154 her kızarıklık alerji değil ama bize test yapıldı atomik dermatit dedi doktor yumurta beyazı alerjisi var ama tüketmedi hiç şimdi geçti ama ben kullandığım kremden olduğunu düşünüyorum
cansu154 lilosbebek Anladım çok geçmiş olsun Bende krem kullanmıştım cildi kuru diye ama anne sütü değincede öyle olur dediler ondan bilmiyorum krem mi süt mü Lakin ense farklı ve şampuandan değil gibi geldi yinede araştırcam çok çok sağolun