mamacita_18 Kizlaar başlıkta belirttiğim gibi bebeğim artık sadece emmeyle doymuyor bebegim 4 ay 10 günlük 4 ay ve üzeri kaşık mamalara geçsem nolur bi sakıncası olmaz diye düşünüyorum ama kullanan var mı erken mi henüz bilemedim
Evaninanasi mamacita_18 bağırsakları henüz gelişmedi. Biz 5 aylık geçtik ona rağmen kabız oluyor çünkğ onun için erken bir dönemde başlamışım ve tam 1.5 aydır makat çatlağı ile uğraşıyorum. Benim gibi erken başlayan bir arkadaşım daha aynı problem ile uğraşıyor ve inanın keşke 7 aylık geçseymişim ek gıdaya diyorum. O derece. Kaşık mamanın zararları konusuna hiç girmiyorum bile. İçerik okuyan herkes anlar onu zaten. Sütünüz yetmiyorsa mama ile destekleyebilirsiniz.
ZeydsMom mamacita_18 oylesine esim heves etmis almisti 4+ olani var ondan. Bir iki defa verdim sonra kendim yedim 😄 ama yani kasik mama formul mamanin yerini tutamaz. Belki şöyle bisey yapa bilirsiniz sütsüz kasik mama alip formul mama ile yaparsaniz.
minikmucizemaak mamacita_18 Henüz çok erken bence. Oğlum 6 ay 3 günlük. Daha yeni yeni başlıyor neredeyse tadımlara, benim de meme reddi sürecim oldu doymadıgını düşündüm ve mamaya başladım suan mama+meme devam ediyoruz.