Benimde göğsüm indi eskisi gibi sis değil ama tek göğüsle doyan çocuk doymuyor bu süt azaldı demek değil mi burda bende post açıp sordum terbiye olmuş diyolar gece 1 kere kalkan çocuk şimdi 5 kere kalkıyor doymuyor yani boş göğsüm eskiden siserdi 😣 4 ay 21 gunluguz bizde gece bı baktım şişen göğüs yok boş sarkık bı göğüs napcam ben😣