Yeniannesra Kızlar elimde buharda pisirme ve blender makinesi var oğlumda hiç kullanamadım neredeyse yemiyor o yüzden satmak istiyorum almak isteyen olursa iletişime geçeriz
47uykusuzanne47 salisduru ben aldım 1 defa bile kullanamadim bebislerim ek gıdayı red ediyor dolapta öylece duruyor
salisduru Aydakisiyahedicikk Merhaba çok fazla kullandınız mı? , satın aldıktan sonra problem yaşamam değil mi?
Aydakisiyahedicikk salisduru hayır taş gibi makine 3 ay kadar kullandım sonra pütürlü verdim blendırı falan tertemiz