evremoz
Oyun halısına yatırıyorum. Benim oyun halım piyanosuz. Ucuna poşet fırın kağıdı vs ses çıkaran şey koyup ayaklarıyla vurmasını ve farklı sesler çıkarmasını sağlıyorum.
Yine oyun halısında ya da pusetinde yatarken renkli uzun kurdeler ile oynatıyorum. Tutuyo çekiyor vs. Seviyo onu.
Kitap okuyorum. Kitabı açıp resimlerine bakmasını sağlıyorum
Aynaya baktırıyorum. Büyük aynada İkimizi aynı anda görünce hoşuna gidiyo.
Evde iş yapacaksam ( bulaşık makinesini boşaltma , çamaşır toplama vb) pusetiyle yanıma koyuyorum. Bak şu an bardakları aldım dolaba yerleştiriyorum gibi konuşuyorum sürekli
Şarkı açıyorum, önünde dans ediyorum, ona da jimnastik hareketleri yaptırıyorum şarkının ritmine göre
Kucakta evin içinde gezdiriyorum. Bizim evde tablo çok. Sürekli onlara bakıyor. Ressamlarını falan söylüyorum bazen.
Ama en önemlisi göz teması kurmak ve konuşmak sanırım.
Zaten bunları yapınca bile akşama pertim çıkıyo😂