Azygos canım hamileyken anksiyete panik atak çıkmıştı bende gözümü kirpmadim haftalarca dayanamayıp doktoruma kullanmak istediğimi söyledim ama bir kereye mahsus icmeme izin verdi bir daha icemedim ataklarım o kadar yoğundu ki hiç uyutmadi daha sonra aklıma progestan içmek aklıma geldi bunun yanında papatya çayı da içtim geceleri ondan sonra uyumaya başladım . Sen hamile olmadığın için rezene papatya Melisa çaylarını karıştırarak bunları icebilirsin pasiflorayi uzun süreli kullanabilecegini sanmıyorum .