Merhaba kızlar diğer hesabım kapandı yeni hesap açtım o yüzden geçen ay 18′inde adet olmuştum doktoru gittim sol yumurtalıkta bir buçuk santim kist gözlemlendi bu arada endokrinoloji doktoru söyledi bunu detaylı ultrasona girmiştim kadın doğuma yönlendirdi gideceğim THİNCAL ve MATOFİN adlı iki ilaç kullanıyorum adet öncesi yüzümde sivilce çıkardı bu ay daha çok çıktı şu an tam 9 gün gecikme yaşıyorum 3 gün önce test yaptım tek çizgi adetimin olduğu yani gelmesi gerektiği günde erken gebelik testi yaptım o da negatif hamilelik olduğunu düşünmüyorum eminim de acaba bu adet gecikmesi ilaçlara bağlı olabilir mi adet söktürücü doğal yöntemler varmı bildiğiniz? Neler yapabilirim soğan suyu içtim sabah aç karnına