miray31 başlatan beri yaptığınız aslında yanlış, bebeklere sürekli gidip geleceğim akşama evdeyim tuvalete mutfağa gideceğim geleceğim diye konuşarak ayrılmak gerekiyor geri döneceğinizi bilsinler. Siz ondan gizli gittiğinizde size ihtiyaç duyuyor ve sizi bulamadığı için kendinde psikolojik sorunlar yaşıyor sizi kaybetmiş sanıyor. Haliyle bu sürekli tekrarlanınca bebek için ayrılık kaygısı oluşturuyor. İşten gelince odadan odaya geçerken dahi gidip geleceğim deyin bu mesela ben şu tuvalete gidiyorum sen burda bekle birazdan geleceğim vs deyip wc ye gidin bekleyin 5 dk sonra geldim buradayım ben sana demiştim gibi cümleler kurun işe giderken de aynısını yapın zamanla alışacaktır