Hosgeldimbenanne Nerdeyse 20 günlük olduk kızlar mama meme gidiyor çocğunlukla emiyor günde taş çatlasın 3 kere mama veriyorum. Ama avent nedir böyle sürekli boğazında kalıyo çocugun. Geceleri gazımız çok oluyo uyumadan önce mama veriyorum. Biberonu değiştirsem diyorum sizce ne almalıyım? Kaşık biberonla içirdim az önce 30 ml içti. Kaşık biberon gaz yapar mı?
enas2365 Hosgeldimbenanne avent in 1 numarasını ve anti koliğini kullanırsanız damla damla gelir mama
_YanakReisinAnnesii Hosgeldimbenanne tomme tippe antikolik biberon kullandık eczacı önermişti. Çok yavaş akıyordu ve gaz problemi yaşamadık.
busenihicalakadaretmez Hosgeldimbenanne ucun numarası büyüktür. 3numara kullanması gerekir bu kadar küçükken. 3no en yavaş akışlı olan.
Mommmssss95 Hosgeldimbenanne dr. Browns dışındaki hiçbir biberonu önermem. Kolik bebişime her türlü biberonu denedim dr. Browns koliğini geçirecek kadar iyi geldi çektikçe azıcık azıcık geliyor asla gaz yapmıyor sonsuz tavsiye ederim
begoasu busenihicalakadaretmez yaaa tam tersi degil mi? Bir numara degil mi en yavas akisli olan Aman Allah im su anda şoklara girdim
zeynep106_ begoasu evet 1numara en küçük olan ben Philips avent kullanıyorum 1 numara en küçük olan tek delik çok memnunum
busenihicalakadaretmez begoasu Pardon öyleymiş, ben direk 3numarayla başlamıştım, oda 1aydan itibaren yavaş akışlı oluyor. O yüzden 3numara dedim, sizin bebeğinizde ayını doldurmak üzere, 3numara kullanabilir.
berri Hosgeldimbenanne emzik kısmına dikkatli bakarsanız numara vardır girintinin tam karşısında. Yenidogan için 1 veya 2 numara uygun
begoasu busenihicalakadaretmez ajahahah sevindim, gordugumden beri icim icimi yiyordu. Simdi elime alabildim telefonu rahatladim. Tesekkur ederim❤️
ilongirav Hosgeldimbenanne emzik no su 1 olanı ilk 6 ay kullanacaksınız. avent in biberonları anne memesi şeklinde emzik yani bebeğin çektiği kadar geliyor çekmediği sürece akmıyor.
heygorl Hosgeldimbenanne kaşık biberon daha iyi olur meme reddini de engeller. Biberona alışırsa memenizi bırakır