simayys bebeğimin bağı 10 günde hala düşmemişti, doktoru gümüş nitrat uyguladı, 2 gün sonra da düşer banyo yaptırabilirsiniz dedi öyle oldu, yalnız bu süre içerisinde hiçbir şekilde o bölgeyi ıslak bırakmamanızı öneririm, nemli ortamda enfeksiyon oluşmaması için. Hep kuru kalsın düşer