Kızlar sezaryen dikişimde ağrı sızı vs hiç bi sey çok şükür ama görüntü olarak dışa doğru kabarık gibi sanki yani o sezaryen çizgisi kızarık , kalın ve belirgin dısa doğru sizinde öyle mi yoksa bi sorun mu var acaba ya merak ettim böyle kıyafet üzerinden dokununca bile hissediyorum sanki iç çamasır lastiği gibi sizinki de mi öyle anlatabildim umarım ya