aTeacher-aMommy Hemanjiyomun etrafındakilerden söz ediyorum. Geçmiyor daha da kötü oluyor. Her gün yıkıyorum pişik kremleri sürdüm. Karbonatlı su ile tampon yaptım. Ama bebiş tombik geçmiyor.
gncglozclk aTeacher-aMommy la roche posay lipikar baume ap onerdi bize doktorum hemen gecırdi bi deneyin isterseniz arada kızımda oluyor hemen suruyorum kesiyor vallaha cok ıyı krem yazık yavrum benim kıyamam nasıl olmus 😔
incizeynep aTeacher-aMommy İsilik olduğuna emin misiniz yanak kısımlarında da var sanki alerji gibi geldi bana, geçmiş olsun
ebrarasil aTeacher-aMommy ya benim oğlum da öyle Hametan sürdüm geçmedi sudo krem sürdüm hafifletti dermatolojifen randevu bulmak de çok zor 😕 hamazınc önerilmiş kullandınız mı
aTeacher-aMommy Deletedmom_182 mustela stelatopia kullanıyorum ben de ama bazen. Ne kader sıklıkla kullanayım
aTeacher-aMommy oglumunannesiyim_- 1 saat sonra randevu var gideceğiz çok mu kötü olmuş. İlk bebeğim ve ilk kez isilik oldu. Yaşadığımız şehir çok sıcak. Ben de rahat giydiriyorum aslında. Çok üzülüyorum ya hemanjiyomu da aynı yerde zaten
Deletedmom_182 aTeacher-aMommy eczacı günde 2 defa demişti ama ben 3-4 kullandım birkaç haftada geçti
ymc516_ Gıdısı katlandığı için oluyor bizimde olmuştu geçen yaz hava almıyor. Bize hamazinc iyi gelmişti sağlık ocağı vermişti. Sürekli krem sürün sürtünmeden daha çok oluyor
aTeacher-aMommy ymc516_ hamazing var bende de ama hemanjiyomu da var ona zarar verir mi acaba bilmiyorum. Aynen katlanıyor asla hava almıyor
aTeacher-aMommy Deletedmom_182 ben de kullanayım bari. Ben onu her banyo sonradsı tüm vucuda kullanıyorum doğduğundan beri. Ondan bile şüphe ettim
ymc516_ aTeacher-aMommy doktora gidicekmissiniz danışıp kullanırsınız hergun banyo yaptırın eğer mümkünse o zamanda çok iyi geliyor. Benim oğlumun öyle piştikten kanamisti bende çok korkmuştum ama merak etmeyin geçiyor ☺️
Deletedmom_182 aTeacher-aMommy bende masaj yapmak için falan tüm vücuduna kullanıyorum şimdi geçti ama yine de kullanıyorum birde özellikle yüzüne kullanmadan önce yüzünü güzelce yıkayıp temizlerseniz daha güzel etki ediyor
aTeacher-aMommy ymc516_ her gün yıkıyorum. Aynı yerde hemanjiyom da var görüyorsunuz ondan endişe ediyorum. O kanama yaparsa sıkıntılı bir durum olur çünkü. İnşallah sizin evladınız da yaşamaz bir daha