Ftmmm111 Sizde de oluyor mu bu durum bazen kendi kendine başlıyor 1-2 gün sürüp azalarak geçiyor başına gelen var mı 🥺🥺
miniksercedefne Ftmmm111 geçmiş olsun. Çok mu uykusuz kalıyorsunuz. Durumunuz tekrarlarsa yada uzun süredir devam ediyorsa doktora gidin
elfnurs Ftmmm111 ya benimde iki gündür sol kolda ağrı uyuşma oluyor birde uyanınca tüm vücudum uyuşmuş hissediyorum
Ftmmm111 miniksercedefne hayır yeteri kadar uyuyorum aslında ama ara sıra oluyor 🥺 bugün beyin cerrahiye gideceğim cevabınız için teşekkür ederim 🙏🏻
Ftmmm111 coraplarheptek beyin cerrahi diyordu internette ben de ona randevu aldım ama bakalım belki ona yönlendirir
Motherqueen__ Ftmmm111 Merhabalar bende aynı şeyleri yaşıyorum bir kaç gündür sizin postunuzu gördüm uzun zaman önce paylaşmışsınız doktora gittiniz mi o dönemde size de çok geçmiş olsun bu arada
yenikullanici Ftmmm111 merhaba. Dediğinizin aynısı bende başladı. Doktora gittiniz mi acaba,son durumunuz nedir?
namimemem Ftmmm111 Benımde de karıncalanma oluyordu ama vitamin eksikliği demişti bana doktor kan tahlili vermiştim ve baya bi düşük çıkmıştı