Kızım 2 aylık başından beri gaz sorunumuz var gündüz uykularımız da sıkıntılı. Bazen çok güzel emiyor bazen de saatler geçiyor defalarca denememe rağmen memeye ya gelirken ağlıyor yada 1-2 dakika emip ağlayarak memeden ayrılıyor belki süt gelmiyordur diyorum halbuki geliyor yine de mama yapıyorum onu da içmiyor bazen böyle 5-6 saat emmediği oluyor. Memede ağlayınca belki gaz olmuştur diyorum çıkartıyorum yine de emmiyor ağlıyor. Napıcağımı şaşırdım belki uykusuzluktan emmiyordur diyorum uyutuyorum ama böyle de aç uyuyor diye vicdan yapıyorum. Özellikle akşamları bunu çok yaşıyoruz napıcağımı bilmiyorum. Var mı böyle birşey yaşayan varsa naskl aştınız. Silikon uç kullanıyorum bu arada onu mu istemiyoe desem mama içer ama onu da içmiyor. Ama 3-4 saat geçmiş oluyor en son emmesinin üstünden aç mı değl