EgemenAtam Deletedmom_119 Ay valla cok begenerek 2 tane elbise aldim ama o problem hic aklima gelmemisti.Gecen gun giydigime bin pisman oldum😂Önlerini kestirip dugme felan yaptirmayi dusunuyorum
Asyaveannesi04 Deletedmom_119 Emzirme sürecinde hep önden düğmeli tercih ettim ve emzirme örtüsüyle heryerde emzirdim diyebilirim
Deletedmom_119 Tmtm1 evet artık önden düğmeli alıyorum ama dolabımda çok güzel halter yaka elbiseler var giymeyi özledim belki çözümü olan vardır
Deletedmom_119 EgemenAtam bende artık düğmeli alıyorum ama halter yaka elbiselerim falan var nasıl giyerim bilmiyorum keşke her yerde emzirme odası olsa
Deletedmom_119 EgemenAtam kalp yaka giymeyi denediniz mi o şekilde üstten emzirme yapılabilir belki deneyeyim bende bi
Tmtm1 Deletedmom_119 maalesef emzirme dönemi bitene kadar istedigimiz elbiseyi kıyafeti bile giyemiyoruz 😊
[silindi] Deletedmom_119 emzirme odası varsa yada mescitlerde flan gidip emzirebilirsinjz ben önüm acilamayan bisey giyince boyle yapiyorum genelde mescit en rahati oluyor oturuyorum yerde emziriyorum
Deletedmom_119 Asyaveannesi04 bende artık önden düğmeli alıyorum ama evdekileride giymek istiyorum. Emzirme örtüsü rahat mı ben müslim örtü tutuveriyordum aynı şey mi ya da emzirme örtüsü kesinlikle al der misiniz ç
Deletedmom_119 Tmtm1 bakıyorum instagrama anne olanlara herkes şıkır şıkır giyiniyor instagramda falan bende tşort eşofman skkıldım 😂
Deletedmom_119 [silindi] ayy hiç aklıma gelmemişti çok sağolun emzirme odası olmasa bile mesxit her yerde oluyor
bay00 İnstagramda nazlialtac var o şey demişti geçenlerde çok mantıklı geldi bana elbisenin altına halter tayt giyiyorum elbiseye tişört muamelesi yapıyorum diye belki fikir olur size de bana oldu havalar ısınsın deneyeceğim 🫠