MErhaba anneler,
oglum 2 bucuk aylık demin emzdirdim kucagıma aldım gaz çıkarsın diye ama balgamlı yeşil kustu cok küçük. Normal mi bu aralar çok kusuyo ama sütüm tanzikli geliyor ondan diye düşünüyordum fazlasını kusuyor gibi geliyordu ama bu aralar çok sık olmaya başladı