agitmoms 12.ayinda başladı anaokuluna. Oryantasyon süreci oldukça önemli. 2 haftalik bir süreç oluyor genelde. Çocuğunuzla beraber sizde okula gidiyorsunuz. Ama zaman zaman okul içinde yalnız bırakın. İyi bir Oryantasyon süreci geçirince elin olun kolaylaşıyor hersey. Bazi dönemlerde ya da ilk zamanlarda gitmek istemeyebilir, ağlayabilir ama kararlı olun. Ben hep anne çalışıyor, baba çalışıyor ve sen anaokuluna gidiyorsun ve ya anaokulunda olman gerekiyor diye söyledim. Okul içindeki geçirdiği zaman, eglenmesi ile hersey yoluna giriyor emin olun. Bazı çocuklar zor alınabilir, bazıları çok kolay alışabilir. Ama siz kararlı olun tavrınızda. Bugun çok ağladı gitme demeyin. Ya da çevrenizden size karşı tepki dahi gelebilir, kulak vermeyin. Suan kısım 28 ayligi gecti ve hadi anaokuluna gidiyoruz dediğim an herseyi bırakıp koşuyor kapıya büyük bir sevinç ile. Bazı dönemlerde gitmek istemediği oluyor o zamanlarda ise anne ise gitmek zorunda, baba ise gitmek zorunda bu nedenle sen de anaokuluna gitmen gerek Diyorum. Ağlasa da tavrımı bozmuyorum.
Su düzende ne yazik ki her iki ebevenyde çalışmak zorunda ve bence en iyi gelişime destek olan yer anaokullari/kresler.