hunilimomy Evet malum tayin dönemi fiyatlar uçuyor iller arası ne kadar fiyatlar aldınız? Birbirimize fikir olsun 🌿
Deletedmom_106 hunilimomy Bilmediğim için soruyorum tasınma yol masrafı için bi miktarı karşılanıyo diye biliyorum tamamını ödemiyoruz galiba yanlıs mı biliyorum .. Bizde bir iki seneye taşıncaz o zaman 200 bin olur .
Minnakordek Ben tayinci olsam eşya götürmez gittiğim yerden ikinci elden dizerdim bu ne böyle şaka mı fiyatlar
gizemm01 Minnakordek bende öyle yaptım. Evlenir evlenmez tayine gittim eşya da almadım 2. El eşyalarla yaşadım. Kocamın bekarlık eşyalarıyla. Şimdi tayine tekrar gidiyorum ve hiç eşya götürmeden. Valizimi alıp gideceğim. Sıfır şekilde orda evime eşya dizeceğim. Nasıl bi rahatlıkmış
Elmas16 Minnakordek aynı sizin gibi düşünüyorum ki öyle de yaptık zamanında. 2-3 yıl kalacağım bir yer için çok lükse gerek duymadık spottan hallettik dönüşte de bizden sonra gelecek tayinci bir arkadaşa evi öylece bıraktık her şeyiyle sattık sadece valizlerimizi aldık geldik ☺️
Dikiscianne Minnakordek fiyatlar gerçek ama sizin dediğiniz gibi 70 80 bine de bir ev dizilmiyor kaldı ki en basit örneği çamaşır makinesinin 25 bin olduğu bı yerde bi 4 kişilik ailenin yaşayacağı evin maliyeti 500 bin.. şimdi düşünün hangisi daha cazip ☺️
usenmedimyaptimbirvelet Minnakordek 40 bine ikinci el bile olsa tüm odalara bir eşya alamazsınız diye düşünüyorum hadi 80 bin olsun yine de yetmez maalesef
sulekzl gizemm01 bizde aynı apart tuttuk iyiki öyle yapmışız simdi bebek de var valizler bi kac koli eşya
kanalize usenmedimyaptimbirvelet aynen ben dört sene önce evlendim ev dizdim mecburen şimdiki eşya fiyatları ile dört sene önceki aynı değil ki dizmeyip şimdi dizsem zarara girerdim nakliye eşya dizmenin yarısı bile değil şu anda
minikoglan usenmedimyaptimbirvelet valla biz satıyoruz 40 bine filan vercez ama bulunduğumuz yerde çok eşya satıldığı için almıyorlar
Nacafa Minnakordek diğer meslekleri bilmiyorum ama biz geçen yıl taşındık jandarma taşınma paramızı vermişti ya i cebimizden bir şey çıkmadı aksine 1000 tl kaldı
6158alp Nacafa biz gecen sene taşındık devlet 19 yatırdı biz 27 verdk naklıyeye. Bu sene taşıncaklara Allah yardım etsin.
cennetkokulununannesi Nacafa nereden nereye taşınmıştıniz benim esimde jandarma biz Antalya’dan artvine geldik nakliyeciye 23 bin verdik bize verilen para 8 bın liraydı cebimizden çıktı yani hatta sıfır klimami satmak zorunda bile kaldım maleseff…
Nacafa cennetkokulununannesi Samsun’dan adanaya taşıdık biz. Sizin km ye baktım da bizimkinden çok daha fazlaymış, yanlış hesaplamış olabilirler mi. Bize 700 km için 17,200 yattı
Zuzua cennetkokulununannesi o iste bi yanlis olmasin . Km gore hesplanmiyo mu ayriyetten ailenin bilet parasida icinde oluyo . Mersinden vana . 22 bin tlnyatti . Nakliye coklu nakliyeydi 3 ev. 18 e geldik pazarlikli normlde 20 idi