Merhaba arkadaşlar doğum yapalı altı ay oldu karnım hamileliğim sırasında bayağı tüylendi doğumdan sonra da dökülmedi görüntü olarak beni çok rahatsız ediyor bir epilasyon merkezine gittim görüştüm lazerin işe yaramayacağını söyledi bana arttırabileceğini söyledi ben de acaba ağdayla alsam bir daha çıkar mı bilemiyorum böyle alıp sonrasında uygulayabileceğim tüy dökücı azaltıcı krem önerileriniz var mı